آباژور

دکوراسیون داخلی

نویسنده : علی 04 مهر 1401 87 بازدید 4 نظر

ویژگی ‌های یک لوستر مدرن و جذاب چیست؟: نور پردازی یکی از قابل ‌توجه ‌ترین آیتم‌ها در صنعت دکوراسیون داخلی است.

لوستر های مدرن و جذاب امروزی به‌ دلیل تلفیق زیبایی، نور پردازی مناسب و سادگی و همچنین قیمت مناسب، کاربردهای مختلفی دارند.

انواع مدرن این کالا با توجه به تنوع و خلاقیت در طراحی و کارآیی و ویژگی ‌های متنوعشان، در بیشتر فضا ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی ‌های یک لوستر مدرن و جذاب چیست؟

به گزارش مجله خوگر: این محصولات مدرن اگر در فضاهایی با دکوراسیون ساده و مدرن استفاده شوند، جلوه بیشتری می ‌یابند.

در واقع شاید در خانه‌ های مدرن استفاده از وسایل کلاسیک پر زرق و برق با فضا جور درنیاید؛ اما استفاده از این لوستر ها در فضا های کلاسیک به دلیل سادگی‌شان امکان ‌پذیر است.

در این مقاله با نکات و ویژگی‌ های این محصول مدرن و جذاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

لوستر مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

در لوستر های مدرن بر عکس محصولات کلاسیک، از آویز های کریستالی و شاخه ‌های پر از حباب براق خبری نیست و طراحی ساده مهم‌ترین نکته درباره آنهاست.

استفاده از طرح ‌های هندسی یا اشکال مواج و صفحات و نوار های نورانی منظم در این نوع مشاهده می ‌شود. در واقع خلاقیت در این محصول یکی دیگر از اصول طراحی است.

شاید افراد فکر کنند که در وسایل روشنایی جدید میزان نوردهی بسیار پایین است؛ اما بهتر است بدانید که نور در بسیاری از این لوستر ها قابل تنظیم است.

به علاوه در فضاهایی که به نور کمی احتیاج داریم هم می ‌توان از این لوسترها استفاده کرد. انواع لوستر های پر نور مدرن نیز در بازار موجود هستند.

باید در زمان انتخاب، فضایی را که می ‌خواهیم نورپردازی کنیم در نظر بگیریم. در این محصولات از لامپ ‌‌های فوق کم ‌مصرف و با کیفیت و نور عالی استفاده می ‌شود. وسایل روشنایی امروزی معمولاً دارای ریموت کنترل برای تنظیم میزان نور هستند.

انواع لوستر ها در بازه ‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند؛ چرا که از طراحی‌های متنوعی در ساخت این کالا استفاده می‌شود.

محصولاتی با رشته‌ های بلند و کریستالی با مبالغ بالا و لوستر های ساده‌ تر با قیمت ‌های ارزان و زیبایی چشمگیر برای خرید افراد با سلیقه و با بودجه‌ای متفاوت در بازار وجود دارند.

در چه فضا هایی می‌ توانیم این محصول را به کار ببریم؟

نورپردازی جذابیت خانه شما را دوچندان می‌کند. متناسب با فضای خانه های مدرن یک وسیله روشنایی مدرن نیز به زیبایی فضا کمک می کند.

انواع مدرن لوسترها فارغ از اشکال آنها که به سلیقه افراد بستگی دارد، به راحتی با فضای خانه های جدید هماهنگ می شوند. این کالای زیبا در هر فضایی مانند آشپزخانه، پذیرایی، راهرو ها، نهارخوری، اتاق خواب و اتاق نشیمن بسیار چشم نواز است.

طراحی لوستر ها بسیار متنوع است و از طرح های مدرن با زمینه کلاسیک گرفته تا طرح های فانتزی تولید و عرضه شده اند.

این محصول برای کاربرد های مختلف مناسب است و در شکل دیواری و انواع آباژور هم به نورپردازی محیط کمک می کند. در بعضی موارد جای شمع نیز در کنار لامپ ها تعبیه شده است.

لوستر های تک شاخه برای اتاق ها بهتر هستند و برای پذیرایی و نشیمن باید از نوع چند شاخه آن برای تامین نور کافی استفاده کرد. درباره پذیرایی و نشیمن با توجه به متراژ آنها، از دو یا سه منبع روشنایی بهره ببرید.

دیوارکوب ها نیز برای نور بیشتر پذیرایی ها مناسب هستند. به کار گیری منابع نور دیواری در راهروها و فضاهای بسته کوچک بسیار جذاب و کارآمد است.

ویژگی ‌های یک لوستر مدرن و جذاب چیست؟

ویژگی ‌های یک لوستر مدرن و جذاب چیست؟

لوستر ها چگونه به طراحی دکوراسیون کمک می کنند؟

چیدمان خانه در زیبایی آن موثر است؛ اما دیدن این زیبایی به نورپردازی فضا بستگی دارد. استفاده از نور پردازی محیط به جلوه وسایل و دیده شدن حجم و رنگ به بهترین و زیباترین شکل کمک می کند.

رنگ های تیره مات یا براق متالیک طرفداران زیادی دارند. علاوه بر رنگ های متالیک و مدرن، رنگ های متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد و حتی برخی با کریستال‌ های رنگی مزین شده اند.

با توجه به دکوراسیون فضا رنگ مناسب لوسترتان را انتخاب کنید و در هنگام تابش و عبور نور از شیشه‌های کریستال از آن لذت ببرید.

لوستر هایی از جنس نیکل، کروم یا برنز برای دکوراسیون ‌های مدرن انتخاب مناسبی هستند. این محصولات در حکم یک عنصر هنری با طراحی بسیار ساده و خاصی که دارند، آرامش و زیبایی ذاتی دکوراسیون را القا می کنند.

در خرید انواع لوسترها، چراغ های تزیینی و وسایل روشنایی مانند آباژور ها و چراغ خواب ها بهتر است به فضا و سایر وسایل خانه و هماهنگی آنها با یکدیگر دقت کنید.

برای تناسب بیشتر مبلمان، رنگ فرش، رنگ کف، رنگ دیوار و کاغذ دیواری، پرده، نقوش سقف، متراژ منزل و سبک زندگی افراد آن محل را در نظر بگیرید.

در پایان

با توجه به خانه ها و فضاهای امروزی که به سمت سبک های جدید سوق داده شده اند و اینکه اکثر وسایل آن ها مدرن هستند، لوستر مدرن نیز از جایگاه و طرفداران ویژه ای برخوردار است.

خلاقیت در طراحی این کالای روشنایی، باعث تامین رضایت همه سلایق شده است. کمتر کسی است که بین این محصولات نتواند طرح موردنظر و دلخواه خود را پیدا کند.

در این مطلب شما را با ویژگی های این محصول آشنا کردیم. شما می‌توانید برای بازدید و انتخاب لوستر مورد نظر از محصولات متنوع در سایت‌های فروش مثل خوگر دیدن کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵

تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه :

دیدگاهها :
fdvb 07 مهر 1401

vfdv

علی 24 دی 1401

feetukjtergfertjt

ecfsdsd 07 مهر 1401

bvfdbdfbdf

bfdbd 07 مهر 1401

yjntedsvd

این لینک را به اشتراک بگذارید

کپی کردن لینک